Barnlunch

0kommentarer

Upp igen och stekte ägg åt den lille söte vännen. Att se barn glada då de själva kan beskriva sin glädje är underbart. Allt man gör, gör han.

Sen i väg till jobbet. Passade på att smsa en vän och berätta hur fin och snäll han är, önskar jag kunde skriva till fler personer, men i vissa fall kan man inte ge sig för att det är viktigt att lära vänner något. En vän sa en gång "en riktig vän är inte den som får dig att skratta utan den som får dig att gråta"
Så även om det ibland känns som jag "constantly playing a game Im destined to loose" kan jag inte sluta lära mina nära och kära något, och jag hoppas det är likaså då jag gör någon av dem illa.

Tillbringade resten av eftermiddagen till att äta frukt med den söte och nu väntar träning! Bara ren och skär fotboll på schemat idag, vilodag!

Skriver på min bok som jag hoppas kunna slutföra innan jag dör. Tagit kort på en liten del av förordet.

Vad gör du?

MaKe A dIFfErEnCe!

Kommentera

Publiceras ej