Att ge mat åt de fattiga

0kommentarer

 
och hälsa till de som du känner och till de som du inte känner. Det kan väl inte vara fel?
 
Idag bokade jag en biljett till mig och en god vän till Madrid för att se lite fin fotboll i februari.
Lovade honom för länge sedan och nu får jag äntligen infria löftet. Kändes roligt att få fixa allt i eftermiddag och hoppas att vännen är glad. Tre veckor kvar tills vi åker!
 
Annars tankade jag bilen åt en vän, bjöd en annan på lunch på IKSU(underbart fin människa!), fixade CSN ansökan åt en vän, bokade flyg åt en annan och faxade iväg lite ansökningar åt en sista.
 
Slutligen passade jag på att berömma en vän för hans fina sidor och krama en vän. Dagen avslutas med god middag, träning (bara fotboll) och jobb.
 
I morgon blir det Vasaplan, med ett nytt projekt, och jag ska ringa runt till familjen.
 
Vad gör du ?
 
"MaKe A dIfFeReNcE"
 
 
 
 
 
 
                                                                        lunch!                                                

Kommentera

Publiceras ej