Vem är jag att säga?

1kommentarer

...vad man ska göra och inte göra.
• Dont know anything at all•

Men jag vet att den dag vi spelat klart matchen här på jorden kommer vi endast ha kvar våra handlingar, goda som dåliga. Våra pengarna ärvs, kläderna slängs, jobbet hittar en ny arbetare och vänner hittar nya vänner.
Ingen minns Einsteins bil, Hitlers kvinnor eller hur mycket pengar Martin Luther King hade. Men folk minns dem för deras handlingar. Goda som dåliga. Låt oss alla ge allt vi orkar,varje dag, stort som litet, för att göra jorden till en bättre plats.

Gårdagens gärningar:
- Lämnar en bukett blommor och godis till min fantastiska mamma som jag önskar att jag kunde ge så mycket mer.
- Hjälper mamma med matematiken. Vad är förändringsfaktorn egentligen?
- Går ut med Liza på kvällspromenad och diskar undan åt familjen.
Vi lämnar 08 land och resan går vidare till Madrid via Frankfurt.

1 kommentarer

Erica uppenberg

22 Feb 2013 11:14

Tack för dom fina presenterna rosorna är fortfarande fina. älskar dig
kram Mamma

Kommentera

Publiceras ej