Det finns anledning till att backspegeln är mindre än framrutan!

0kommentarer

Man ska titta framåt tydligt och stort, men bakåt väldigt lite.

Jag önskar man gjorde mer för att se framåt och glömma det förflutna än vad vi gör. Jag hoppas alla människor där ute som sårats av mig eller andra förlåter människan för ens fel och brister och ser framåt. Bättre dagar och ett rikare liv.
- Förlåta låter vackrare än att hämnas -


Söndags gärningar:
Skickar iväg sms till människor jag inte stöttat på länge.
Hjälper världens finaste mamma med matten.
Hjälper en musketör med reportage till skolan om en tränare vissa kallar bra och suverän.
Städar en väns lägenhet.

I morgon blir första frivillig dagen på häktet och nedräknandet mot Madrid kan börja!

Plockade 7,5 km i morse efter att ha satt Favoriten spela boll.

Önskar jag kunde ge mer tid till folk och att jag blir bättre i morgon än vad jag var igår.

Kommentera

Publiceras ej