Värdefulla dag,

0kommentarer

Den marockanske mannen är försvunnen, hoppas han klarar sig. 
 
Torsdag innehöll följande: 
- sovmorgon, underbart...
- långt samtal till pappa. 
- träning, 6 km på löpbandet, 10 längder Crawl! 
- telefonsamtal till en huvudman som hamnat utan transport tillbaka till stan, fick en läkare att låna ut  pengar till hemresan. Tack!
- förstått mig på facetime, underbara teknik!
- lärt ut viktiga saker till två vänner.
- spelat biljard.
- styrt upp universitetsstuderandet.
- sagt förlåt till en vän för något jag gjort.
- ringt mina syskon och sagt att jag älskar dem.
- frågat min mamma om hon behöver något, varsomhelst.
 
tack för idag. Avsluta gärna kvällen med att begrunda och fundera över bildens vackert citat!
 
 
I morgon blir det löpning 06.00 (!)
 
vad gjorde du idag?
 
"MaKe A dIfFeReNcE"
 

Kommentera

Publiceras ej