Rena renar?

0kommentarer

Syfte med denna blogg är att få folk till att vara goda mot varandra i alla lägen och att aldrig sluta hjälpa andra och göra skillnad än hur ont det gör och hur många gånger du än blir sviken, det finns goda människor här omkring oss, de hittar du bara om du är naiv.
Galen färd idag, liftare överallt, se bild.

Annars knäckte jag mitt rekord på en mil i morse, 45 minuter! Halvmaraton kittlar?
Jobb och fotboll (fotbollen dominerades av "dan långe" och "sprängaren") i eftermiddag och en avslutning med bad på kvällen, där jag fick ett proffs att lära mig crawla. Gick väl helt åt skogen, men simning är grymt skön träning. Tog med en "lillebror" och berättade hur mycket jag saknat honom under lovet han sken som en dom.
Annars peppade jag en vän som alltid ställer upp och hjälpte ett par att skrapa och sopa bort snön från deras bil under dagen.

Vad har du gjort idag?

"MaKe A dIfFeReNcE"

Kommentera

Publiceras ej